Intymnie
Lepsza potencja i większa przyjemność, szybka erekcja i super sex z Eroxel

Inne sposoby na łagodzenie objawów PMS (Zespołu Napięcia Przedmiesiączkowego)

    Home  /  Działanie  /  Inne sposoby na łagodzenie objawów PMS (Zespołu Napięcia Przedmiesiączkowego)

Inne sposoby na łagodzenie objawów PMS (Zespołu Napięcia Przedmiesiączkowego) Image

Inne sposoby na łagodzenie objawów PMS (Zespołu Napięcia Przedmiesiączkowego)

Zespół Napięcia Przedmiesiączkowego można też łagodzić wprowadzając do swojego życia zdrowy styl odżywiania się.
Podstawową zasadą jest spożywanie 5-6 posiłków w ciągu dnia.
Nie powinny one być zbyt obfite. Bazować powinny głównie na błonniku, który znajdziemy w płatkach owsianych, pełnoziarnistym pieczywie, kaszach, ciemnym ryżu. Produkty te sprawiają, że przez długi czas odczuwamy sytość, obce jest nam wobec tego typowe podjadanie towarzyszące dniom poprzedzającym okres.
Komponując dania warto wykorzystywać moc ziół. W naszej kuchni nie powinno zabraknąć bazylii, pietruszki, tymianku, koperku, które nie tylko polepszają smak dań, ale i ułatwiają trawienie. Co ważne, zioła te można hodować na kuchennym parapecie. Bardzo ostrożnie należy dawkować przyprawy ostre, które powodują podrażnienie żołądka, są też częstą przyczyną kłopotów z cerą a także sól, ponieważ ta zatrzymuje wodę w organizmie, co przyczynia się do powstania obrzęków.
Każdego dnia warto także spożywać ryby morskie. Ich szeroka oferta sprawia, że codziennie można jeść inną rybę przygotowaną na inny sposób (wędzone, w sosie, smażone, grillowane). Są one cenne głównie ze względu na zawarte w nich nienasycone kwasy tłuszczowe (omega-3), które wspomagają regulację gospodarki hormonalnej.

Duże znaczenie ma także rodzaj napojów, których dostarczamy naszemu organizmowi.
Ograniczyć należy niewątpliwie ilość wypijanych filiżanek czy kubków mocnej kawy i herbaty, które to wypłukują magnez, potas i wapń, a więc minerały, które likwidują skurcze macicy i stany napięcia. Niewskazane są także alkohol, słodzone napoje gazowane oraz dania ciężkostrawne (groch, kapusta, fasola), które wywołują wzdęcia.
Wskazanymi napojami są ziołowe herbatki miętowe, rumiankowe, z melisy a także niegazowana woda mineralna.

Kolejną propozycją na likwidowanie objawów PMS (Zespołu Napięcia Przedmiesiączkowego) jest prowadzenie aktywnego trybu życia. Ruch działa kojąco, wspomaga usuwanie zalegających w organizmie toksyn. Wprawiając ciało w ruch przyczyniamy się do wzrostu hormonu szczęścia, endorfin, wobec czego wprawiamy się w dobry nastrój.
Każdy dzień warto też rozpocząć i zakończyć prysznicem lub kąpielą z preparatami bogatymi w ulubione olejki eteryczne. Napięcie i podenerwowanie łagodzą te zawierające w sobie lawendę.

Author | sexmaster Comments | 0 Date | 6 listopada 2018

categories & tags

leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *